جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۱
کد خبر: ۹۳۳۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

تقدیر از سازمان فرهنگی هنری در سمینار نقش روابط عمومی‌ در اقتصاد مقاومتی

در نخستین سمینار «بررسی نقش روابط عمومی‌ها در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی» از ۲۰ روابط عمومی پیشرو در زمینه اقتصاد مقاومتی از جمله روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تجلیل شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین سمینار «بررسی نقش روابط عمومی‌ها در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی» با حضور فعالان اقتصادی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. 

برگزاری سه پنل علمی تخصصی، تقدیر از فعالیت‌های ارتباطی مرتبط با اقتصاد مقاومتی با اعطای «نشان ارتباطی اقتصاد مقاومتی»، برگزاری کارگاه آموزشی و صدور قطعنامه پایانی که مبین ماموریت‌های روابط عمومی‌ها در امر اقتصاد مقاومتی است، مهم‌ترین محورهای این سمینار بودند. همچنین در این سمینار ۱۰ سخنرانی علمی انجام شد.

نخستین سمینار در چهار بخش و رشته «خلاقیت و نوآوری»، «گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی»، «توسعه فرهنگ کار، تولید و اشتغال» و «فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی» روابط عمومی‌های پیشرو در این زمینه‌ها را در فرآیند داوری علمی قرار داد و این روابط عمومی‌های برتر معرفی و تقدیر شدند. در هر رشته پنج روابط عمومی پیشرو انتخاب شده و در مجموع ۲۰ روابط عمومی تجلیل شدند. 

روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران یکی از روابط عمومی‌های پیشروی این سمینار شناخته و تجلیل شد. 
نظر شما